BPO AUDIT TAX

Blog

Ügyfél-elégedettség 2016

Ügyfél-elégedettség 2016

| Szerző: Fakó Dorottya
2016-ban is elkészítettük aktuális felmérésünket: online kérdőívünket minden ügyfelünk számára elérhetővé tettük szeptember és november között. A felmérési periódus során ügyfeleinknek lehetőségük volt önkéntes alapon részletes visszajelzést adni számunkra. A BPO-nál szolgáltatásaink személyre szabottságát az egyik legnagyobb erősségünknek érezzük, magas szintű szakmai tudásunk mellett. Éppen ezért a kezdetektől kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségére, és időről-időre megkérjük őket, hogy jelezzenek vissza nekünk.
Bővebben

Ügyfél-elégedettség 2016

Az elégedettség szubjektív fogalom: sok dolog befolyásolja, hogy mennyire érezzük magunkat elégedettnek egy bizonyos szolgáltatással kapcsolatban. Mindenki egy kicsit másképpen szeretné, hogy elvárásai teljesüljenek. Mi a BPO-nál szolgáltatásaink személyre szabottságát az egyik legnagyobb erősségünknek érezzük, magas szintű szakmai tudásunk mellett. Éppen ezért a kezdetektől kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségére, és időről-időre megkérjük őket, hogy jelezzenek vissza nekünk: mit csinálunk jól, illetve milyen területen igényelnének fejlesztést.

2016-ban is elkészítettük aktuális felmérésünket: online kérdőívünket minden ügyfelünk számára elérhetővé tettük szeptember és november között. A felmérési periódus során ügyfeleinknek lehetőségük volt önkéntes alapon részletes visszajelzést adni számunkra.

Ügyfél-elégedettségi felmérés

Milyen szolgáltatásokat vesznek igénybe a BPO-tól a kitöltők?*

Egy kis statisztika a beérkezett válaszok alapján

Ez alkalommal 83 ügyfelünk tisztelt meg bennünket azzal, hogy időt és energiát fordított felmérésünk kitöltésére.

A felmérésben részt vevők a BPO portfóliójából könyvviteli (78,3%), könyvvizsgálói (33,7%), bér- és munkaügyi (56,6%), illetve tanácsadói szolgáltatásokat (27,7%) vesznek igénybe. (*A válaszadók között vannak, akik többet is igénybe vesznek.)

A válaszadók közül legtöbben (38,6%) 1-3 éve veszik igénybe szolgáltatásainkat. A válaszokból kitűnik, hogy az eddig igénybevett területeken kívül további szolgáltatásainkra is nyitottak, és a kitöltők többsége (79,5%) szívesen ajánlaná a BPO-t ismerőseinek. Kapcsolattartóinkat kedvesnek, barátságosnak és segítőkésznek találják - ezzel teljesen egyetért tesztünk kitöltőinek csaknem 80%-a.

Büszkék lehetünk rá, hogy a BPO csapatára vonatkozó beérkezett leggyakoribb jelzők ezek voltak: megbízható, pontos, precíz és korrekt. Emellett gyakori volt még a rugalmas, profi, alapos, hozzáértő, és a hatékony is.

Nagyon köszönjük minden kedves kitöltőnek, hogy részt vett a felmérésünkben, hozzájárulva ahhoz, hogy továbbra is magas színvonalú szolgáltatásokat tudjunk nyújtani!




Ezt mondták rólunk

Régóta tartó munkakapcsolat, folyamatosan naprakész felkészültség, ha kell napi szintű, azonnali tanácsadás, korrektség, kiszámíthatóság……… még soha nem csalódtunk!

Bővebben


Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálhatja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Kérjük, olvassa el Süti Szabályzatunkat!