BPO AUDIT TAX

Blog

Ügyfél-elégedettség 2016

Ügyfél-elégedettség 2016

| Szerző: Fakó Dorottya
2016-ban is elkészítettük aktuális felmérésünket: online kérdőívünket minden ügyfelünk számára elérhetővé tettük szeptember és november között. A felmérési periódus során ügyfeleinknek lehetőségük volt önkéntes alapon részletes visszajelzést adni számunkra. A BPO-nál szolgáltatásaink személyre szabottságát az egyik legnagyobb erősségünknek érezzük, magas szintű szakmai tudásunk mellett. Éppen ezért a kezdetektől kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségére, és időről-időre megkérjük őket, hogy jelezzenek vissza nekünk.
Bővebben

Ügyfél-elégedettség 2016

Az elégedettség szubjektív fogalom: sok dolog befolyásolja, hogy mennyire érezzük magunkat elégedettnek egy bizonyos szolgáltatással kapcsolatban. Mindenki egy kicsit másképpen szeretné, hogy elvárásai teljesüljenek. Mi a BPO-nál szolgáltatásaink személyre szabottságát az egyik legnagyobb erősségünknek érezzük, magas szintű szakmai tudásunk mellett. Éppen ezért a kezdetektől kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségére, és időről-időre megkérjük őket, hogy jelezzenek vissza nekünk: mit csinálunk jól, illetve milyen területen igényelnének fejlesztést.

2016-ban is elkészítettük aktuális felmérésünket: online kérdőívünket minden ügyfelünk számára elérhetővé tettük szeptember és november között. A felmérési periódus során ügyfeleinknek lehetőségük volt önkéntes alapon részletes visszajelzést adni számunkra.

Ügyfél-elégedettségi felmérés

Milyen szolgáltatásokat vesznek igénybe a BPO-tól a kitöltők?*

Egy kis statisztika a beérkezett válaszok alapján

Ez alkalommal 83 ügyfelünk tisztelt meg bennünket azzal, hogy időt és energiát fordított felmérésünk kitöltésére.

A felmérésben részt vevők a BPO portfóliójából könyvviteli (78,3%), könyvvizsgálói (33,7%), bér- és munkaügyi (56,6%), illetve tanácsadói szolgáltatásokat (27,7%) vesznek igénybe. (*A válaszadók között vannak, akik többet is igénybe vesznek.)

A válaszadók közül legtöbben (38,6%) 1-3 éve veszik igénybe szolgáltatásainkat. A válaszokból kitűnik, hogy az eddig igénybevett területeken kívül további szolgáltatásainkra is nyitottak, és a kitöltők többsége (79,5%) szívesen ajánlaná a BPO-t ismerőseinek. Kapcsolattartóinkat kedvesnek, barátságosnak és segítőkésznek találják - ezzel teljesen egyetért tesztünk kitöltőinek csaknem 80%-a.

Büszkék lehetünk rá, hogy a BPO csapatára vonatkozó beérkezett leggyakoribb jelzők ezek voltak: megbízható, pontos, precíz és korrekt. Emellett gyakori volt még a rugalmas, profi, alapos, hozzáértő, és a hatékony is.

Nagyon köszönjük minden kedves kitöltőnek, hogy részt vett a felmérésünkben, hozzájárulva ahhoz, hogy továbbra is magas színvonalú szolgáltatásokat tudjunk nyújtani!




Ezt mondták rólunk

Az ember egy vállalat létrehozásakor követhet el hibákat. Egy területen azonban nem, és ez a könyvelés/pénzügy. Ezért választottam erre a feladatra a BPO-t.

Bővebben


Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálhatja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Kérjük, olvassa el Süti Szabályzatunkat!