BPO AUDIT TAX

Kiskereskedelem

A kiskereskedelmi láncok számára elengedhetetlen, hogy folyamatos információhoz jussanak a forgalomról, az eredményekről.

Megfelelő informatikai háttér
Több kereskedelmi egység, bolt üzemeltetése már olyan számítástechnikai rendszert igényel, mely képes a pénzügyi-számviteli, valamint a készletadatokat naprakészen kezelni. A napi bevételek könyvelése, vagy a bankkártyás fizetések kezelése manapság már hatékonyabban kezelhető automatizáltan egy megfelelő könyvelő szoftverrel. Mindezen információkról a vezetésnek megfelelő rendszerességgel be kell számolnia annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban működtessék a rendszert.

Adó- és munkaügyi kockázatok
A kiskereskedők, boltosok rendszeres áldozatai a folyamatos adó- és munkaügyi ellenőrzéseknek, ezért nyilvántartásaik és dokumentációjuk naprakészen tartása a működés elengedhetetlen feltétele. A hiányos jelenléti ívek, nem megfelelő bejelentések, vagy a pontatlan munkaköri leírások egy egész cég működését veszélyeztethetik egy ellenőrzés során.

Üzletkialakítások
Egyszerű beruházásnak tűnik, mégis nagyon sok társaság számára komoly nehézséget jelent a bérelt ingatlanon végzett beruházások kezelése, az értékcsökkenés megállapítása, vagy éppen a beruházás áfavonzata. A bérleti szerződés felbontása esetén ezek akár súlyos adóforintokba is kerülhetnek, ha a szerződés megkötése előtt nem konzultálnak adótanácsadóval.


Szakemberink naponta találkoznak a legizgalmasabb adózási-számviteli kérdésekkel, melyek egy kiskereskedelmmel foglalkozó céget érinthetnek. Így képesek vagyunk gyors és hatékony megoldásokat szolgáltatni a könyvviteli szolgáltatások, bér- és munkaügyi szolgáltatások, könyvvizsgálói szolgáltatások és az adótanácsadói szolgáltatások területén is.

 

Kérje ajánlatunkat