BPO AUDIT TAX

Senior könyvvizsgáló asszisztens

Az MGI BPO fiatalos szakemberekből álló, nemzetközi és hazai ügyfélkörrel rendelkező, pénzügyi és számviteli szolgáltató.
Keressük új csapattagunkat Senior könyvvizsgáló asszisztens pozícióba, építsd nálunk a karriered!
Olyan kollégát keresünk, aki számára fontos értékkel bír a magas szintű szakmai elvárásoknak való megfelelés, a feladatokhoz való proaktív és felelősségteljes hozzáállás. Cserébe egy családias hangulatú cégkultúrát és megfelelő bizonyítás után karrier előrelépést ajánlunk.

Amiért érdemes nálunk dolgozni:

  • sokoldalú munkakör, kihívásokkal teli szakmai feladatok, friss technológiai háttér vár rád
  • rendszeres visszajelzést kapsz a munkádról, fejlődési lehetőségekről
  • szakmai továbbképzéseken, konferenciákon, nemzetközi együttműködésekben részvételi lehetőséget biztosítunk
  • kellemes munkahelyi légkör vár, amit a csapatépítő programok, közösségi élmények garantálnak
  • rugalmas munkavégzés, a vírus után is van lehetőséged home office-ban dolgozni (heti 2-3 nap), nyáron pénteken csak 3-ig tart a munkaidő
  • zöld övezeti, megújult, modern iroda vár a Városliget mellett

Feladataid lesznek:

  • könyvvizsgálatok tervezése Metrum Referencia könyvvizsgáló programban
  • munkaprogramok elkészítése, jelentések előkészítése
  • belső ellenőrzési projektek, munkaprogramok végrehajtása
  • a világ legismertebb könyvvizsgáló programja, a CaseWare bevezetésében való közreműködés
  • számviteli tanácsadói feladatok ellátása
  • ügyfelekkel történő kapcsolattartás szóban, írásban, jelenleg jellemzően videó call-on keresztül

Jelentkezz hozzánk ha:

  • felsőfokú pénzügy- számvitel, gazdasági végzettséggel rendelkezel
  • van könyvvizsgálat és / vagy belső ellenőrzési területen szerzett tapasztalatod
  • előny: ha regisztrált belső ellenőr, vagy okleveles könyvvizsgáló végzettséged van, esetleg folyamatban lévő tanulmányok, vagy épp mentort keresel
  • középfokú angolnyelv-tudásod van szóban és írásban
  • számviteli, adózási tudásod naprakész
  • profi szinten kezeled a MS office programot (excel, word)
  • határozott, önálló és megoldás-fókuszú attitűddel rendelkezel
  • precíz és pontos vagy, igényes a minőségi munka iránt

Munkavégzés helye: Budapest 14. kerület, vagy az ügyfél irodájában

Munkaidő: teljes munkaidő

Fizetés: megegyezés szerint

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálhatja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Kérjük, olvassa el Süti Szabályzatunkat!