Visszatekintve 2024-re elmondhatjuk, hogy az elmúlt év mozgalmas és eredményes volt számunkra. Több száz beszámolót készítettünk el, illetve könyvvizsgálatot végeztünk, miközben ügyfélkörünk nemzetközisége tovább gazdagította munkánkat. Hálásak vagyunk ügyfeleinknek azért a bizalomért, amely lehetővé tette, hogy közösen érjük el sikereinket.
A szakmai fejlődés jegyében részt vettünk az MGI nemzetközi konferenciáin, ahol értékes tapasztalatokat és jó gyakorlatokat oszthattunk meg és sajátíthattunk el, erősítve ezzel nemzetközi kapcsolatrendszerünket.
Hatalmas büszkeség számunkra, hogy 2024-ben több rangos elismerést is elnyertünk vállalati wellbeing törekvéseinknek és gyakornokbarát programunknak köszönhetően. Ezüst Minősítést kaptunk a Zynternship Awardson, a Benefit Prize for Happy Employees versenyében pedig elhoztuk a Közönségdíj bronzérmét és a legjobb hetedik helyen végeztünk kis- és középvállalati kategóriában.
A munkán túl számos közös programmal tettük színesebbé az évet: részt vettünk egy izgalmas evezős versenyen, csapatépítő eseményeket szerveztünk, és ügyfeleink számára adókonferenciát tartottunk.
Most, az ünnepi időszak után újult erővel állunk rendelkezésre, hogy továbbra is támogassuk ügyfeleinket – itthon és nemzetközi szinten egyaránt.
Emlékeztető: már csak 1 hét, és megszűnik az Ügyfélkapu
Mint ahogy arról már korábban írtunk, 2025. január 15-én eddig megszokott formájában megszűnik az Ügyfélkapu, helyét pedig átveszi az Ügyfélkapu+ vagy a DÁP (Digitális Állampolgárság Program) mobilalkalmazás.
A regisztráció az új felületek valamelyikére mindenki számára kötelező, amiben igyekszünk segítséget nyújtani alábbi cikkünkben:
https://mgi-bpo.hu/szakmai-hirek/januartol-kotelezo-az-ugyfelkapu-vagy-a-digitalis-allampolgarsag-program-dap/
Köszönjük mindenkinek az elmúlt év közös munkáját, és alig várjuk, mit hoz 2025!
Végezetül készítettünk egy fotómontázst, amely illusztrálja csapatunk 2024-es évét.