Üzleti reggeli – Félévértékelő

Kiemelten fontosnak találjuk, hogy magas színvonalú szolgáltatásainkon felül szakmai eseményeinkkel is hozzájáruljunk Ügyfeleink üzleti sikeréhez. Éppen ezért évek óta rendszeresen szervezünk aktuális gazdasági témákban zártkörű rendezvényeket.

Korábbi években adóváltozásokra felkészítő Adókonferenciákat tartottunk. Idéntől viszont azon vélekedésünk alapján, miszerint Ügyfeleink számára értékkel bíró, ha aktuális témákban havi rendszerességgel interaktív workshopokat szerveznénk az őket legjobban érdeklő és érintő üzleti témákban, ezért így is tettünk.

könyvelő könyvvizsgáló adótanácsadó bérszámfejtő cég budapest

Ezeken az Üzleti reggeliken mindig az adott témakörök specialistái segítségével mélyedünk el egy-egy kérdéskörben. A gyakorlati tanácsok megszerzésén és a networking lehetőségen felül a résztvevőknek lehetőségük nyílik a saját kérdéseikre is szakértői választ szerezniük.

Ez volt a koncepciónk. 6 üzleti reggelivel a hátunk mögött, úgy gondoltuk, itt az ideje Résztvevőinket meginterjúvolni arról, hogy mennyire valósult meg a célunk, és mennyire tartották hasznosnak ezeket az alkalmakat.

“Minden felvetés egy tanulság, érdemes mások gondjait meghallgatni. Nagyon hasznos.”

 

könyvelő könyvvizsgáló bérszámfejtő cég iroda budapestenBeszámoló készítés – Január
Év elején Partnerünk, Killik László, vezetésével a Beszámoló készítés volt a workshop témája.
Résztvevőink szerint az reggeli legértékesebb része a kötetlen véleménymegosztás, tapasztalatok átadása mellett az előadó hozzáértése volt.

“A BPO Üzleti reggeli páratlan szakmai tudással rendelkező szakemberek előadása.”

Pénzügyi folyamatok automatizálása – Február

Meghívott előadóval kibővülve tartottunk ebben egy kötetlen, beszélgetős szakmai fórumot a témában. Ahol is a kiváló szakmai tudás mellett az előadók interaktivitását díjazták leginkább Ügyfeleink.

“A közvetlenség és a kötetlenség, hogy sallangoktól mentesen volt lehetőség kérdezni és konzultálni. Időben elérhető segítséget volt és remélem, lesz is még…”

 

Felkészülés a GDPR-ra – Március

Ennek a hónapnak egyértelműen a legaktuálisabb kérdés a GDPR volt, fontosnak tartottuk, hogy üzleti reggelink témájává válasszuk.
A felkészüléshez szakértő előadót hívtunk. Rengeteg kérdést sikerült megválaszolni, félinformációk lettek tisztázva, „részletes, informatív volt”, és nagyon tetszett résztvevőinknek a workshop interaktivitása, érthetősége.
könyvelő könyvvizsgáló bérszámfejtő iroda cég budapestenFelkészülés az online számlázásra – Április

Két alkalommal is megszerveztük az online számlázásra felkészítő üzleti reggelinket, ahova a NAV szakértőjét is meghívtuk,
hogy minél több gyakorlati kérdésre tudjunk választ adni. Ahogy egyik ügyfelünk írta: „Olyan információkat is megtudtam, amiről addig nem is hallottam”.
Cégkapu és elektronikus ügyintézés – Május
Bögre Csilla ügyvezetőnk vezetésével egy gyakorlatorientált workshoppal sikerült lezárnunk az Üzleti reggeli eseménysorozat első félévét.
Lépésről lépésre haladtunk a cégkapu és az elektronikus ügyintézés menetében, amit résztvevőink úgy értékeltek, mint „sokrétű ismeretanyag”-ot, illetve visszajelzésük szerint sok hasznos információra sikerült szert tenni, ráadásul mindezt „széles körben, kitekintésekkel kapcsolódó területekre”.

“A BPO elolvassa, értelmezi és használható formában átadja az információt.”

A konkrét visszajelzések mellett számunkra nagy jelentőséggel bírt, hogy a sok és jó kérdéseknek hála, sosem sikerült tartani az időkorlátot, mosolyogva és aktívan beszélgetve léptek ki ügyfeleink az üzleti reggeliről. Reméljük, üzletük számára hasznosítható tudással távoztak ezekről az eseményekről.

 

Kedves Ügyfeleink, köszönjük, hogy velünk tartottak az első félévben, szeptemberben folytatjuk!