Abban hiszünk, hogy a legfontosabb ilyen időszakokban a kommunikáció és megfelelő informálás. Hiszen tudjuk, ebben a helyzetben is közösen vagyunk benne, és közösen támogathatjuk egymást.
Kollégáink, az Önök kapcsolattartói, éppen ezért a szolgáltatásokhoz kapcsolódó folyamatokról minden céggel egyeztetnek. Cégünk IT infrastruktúrális kialakításának, munkacsoportjaink professzionális működésének és az online megoldásoknak köszönhetően a nehézségek nagy része áthidalható home office munkavégzés esetében is. Éppen ezért továbbra is teljes mértékben a munkaidő alatt rendelkezésükre állunk.
Cégünk, munkatársaink minden tőlük telhetőt megtesznek, ennek köszönhetően a szolgáltatásunk folyamatosságát együttműködve biztosítani tudják – a vis major esetek kivételével. Kötelességünk minden esetben követni az illetékes hatóságok előírásait és a munkavégzésünket annak megfelelően megszervezni.
A hatékonyabb kommunikáció miatt javasoljuk, hogy Ügyfeleink szíveskedjenek elsősorban email formájában megkeresni minket, vagy a központi telefonszámunkon (+36-1-422-1339) tájékozódjanak. A postai küldeményeket – amíg erre lehetőség van – heti egy alkalommal vesszük át, de kérjük Ügyfeleinket, hogy egészségügyi és munkaszervezési okok miatt inkább elektronikus úton juttassák el hozzánk a dokumentumokat ebbe az időszakban.
Bízunk benne, hogy mihamarabb minden visszatér a megszokott kerékvágásba. Addig is mindenki vigyázzon magára és vigyázzunk egymásra!