Múlt hét csütörtökön ismét megtartottuk éves adókonferenciánkat, amely immár több mint 15 éve hagyomány ügyfeleink körében. Büszkék vagyunk rá, hogy még a pandémiás években sem szakadt meg ez a sorozat.
Ez az esemény ügyfeleink számára teljesen ingyenes, mert hisszük, hogy a sikerük a mi sikerünk is. Ahhoz, hogy vállalkozásaik eredményesek legyenek, megfelelő információra van szükségük – mi pedig segítünk kiszűrni a jogszabályi változások zajából azt, ami valóban fontos.
Kiknek szól?
Elsősorban kis- és középvállalkozásoknak, amelyeknek van valamilyen nemzetközi kapcsolata – akár külföldi tulajdonosok, akár nemzetközi ügyfelek révén. Sok ügyfelünk számára elengedhetetlen, hogy olyan szolgáltatót válasszanak, aki ismert a piacon, transzparensen működik, és integritása megkérdőjelezhetetlen. Mi erre különösen büszkék vagyunk.
Miről volt szó?
- Kiberbiztonság – Az előadást Sütő Ágnes, a Kiberpajzs társ-projektgazdája tartotta, akinek ezúton is nagyon köszönjük, hogy eljött hozzánk és megismertetett minket ezzel a rendkívül hasznos kezdeményezéssel. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a digitális csalásokra és segítsen megelőzni azokat. További információ: kiberpajzs.hu
- Áfa fókuszban – Kovács Zsófi, adójogász partnerünk, az áfa-változásokat elemezte.
- Foglalkoztatás és járulékok – Kovács Ildikó – Bér és Munkaügyi Szakértő, valamint Sarkadi-Nagy Szilvia – az MGI-BPO ügyvezetője, bér-, adó és könyvviteli szolgáltatások szakértője – hozták a legfrissebb információkat a munkavállalói adó- és járulékszabályokról.
- Technikai adminisztráció – Baranyai Patrícia – Ügyfélkapcsolati Munkatárs és Irodavezető – meglepetés előadása a cégeket érintő bonyolult bejelentkezési és meghatalmazási folyamatokról.
- KIVA, TAO és minden más – Az „egyéb izgalmak” összefoglalását Killik László – az MGI-BPO ügyvezetője, könyvvizsgálati és adószolgáltatások szakértője – tartotta.
Közösség és kapcsolat
Öröm volt látni, hogy mind az AUDIT részleg könyvvizsgálati ügyfelei, mind a TAX részleg könyvelési és adótanácsadási ügyfelei szép számban jelen voltak, és természetesen a kapcsolattartó kollégáink is részt vettek az eseményen. Külön öröm számunkra, hogy volt olyan ügyfelünk, aki már az első konferencián, 15 évvel ezelőtt is részt vett – és most is itt volt velünk. Ez számunkra a legnagyobb visszajelzés: hosszú távon is értéket teremtünk.
A konferencia végén egy közös ebéd keretében lehetőség nyílt kötetlen beszélgetésre is – néha szakmai kérdésekről, néha arról, hogy a gyerekek merre járnak iskolába. Jó érzés, hogy egy olyan közösségben dolgozunk, ahol az ügyfeleinknek valóban fontos az a szolgáltatás, amit nyújtunk.
Köszönjük mindenkinek, aki eljött! Jövőre biztosan találkozunk újra.
Galéria – Pillanatok az eseményről
Nézd meg a konferencián készült képeket:












