Adókonferencia 2025 – Röviden, tömören, lényegre törően

Adókonferencia a Lion's Garden hotelban - a 2026. évi adóváltozásokról.

Múlt hét csütörtökön ismét megtartottuk éves adókonferenciánkat, amely immár több mint 15 éve hagyomány ügyfeleink körében. Büszkék vagyunk rá, hogy még a pandémiás években sem szakadt meg ez a sorozat.

Ez az esemény ügyfeleink számára teljesen ingyenes, mert hisszük, hogy a sikerük a mi sikerünk is. Ahhoz, hogy vállalkozásaik eredményesek legyenek, megfelelő információra van szükségük – mi pedig segítünk kiszűrni a jogszabályi változások zajából azt, ami valóban fontos.

Kiknek szól?

Elsősorban kis- és középvállalkozásoknak, amelyeknek van valamilyen nemzetközi kapcsolata – akár külföldi tulajdonosok, akár nemzetközi ügyfelek révén. Sok ügyfelünk számára elengedhetetlen, hogy olyan szolgáltatót válasszanak, aki ismert a piacon, transzparensen működik, és integritása megkérdőjelezhetetlen. Mi erre különösen büszkék vagyunk.

Miről volt szó?

  • Kiberbiztonság – Az előadást Sütő Ágnes, a Kiberpajzs társ-projektgazdája tartotta, akinek ezúton is nagyon köszönjük, hogy eljött hozzánk és megismertetett minket ezzel a rendkívül hasznos kezdeményezéssel. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a digitális csalásokra és segítsen megelőzni azokat. További információ: kiberpajzs.hu
  • Áfa fókuszban – Kovács Zsófi, adójogász partnerünk, az áfa-változásokat elemezte.
  • Foglalkoztatás és járulékok – Kovács Ildikó – Bér és Munkaügyi Szakértő, valamint Sarkadi-Nagy Szilvia – az MGI-BPO ügyvezetője, bér-, adó és könyvviteli szolgáltatások szakértője – hozták a legfrissebb információkat a munkavállalói adó- és járulékszabályokról.
  • Technikai adminisztráció – Baranyai Patrícia – Ügyfélkapcsolati Munkatárs és Irodavezető – meglepetés előadása a cégeket érintő bonyolult bejelentkezési és meghatalmazási folyamatokról.
  • KIVA, TAO és minden más – Az „egyéb izgalmak” összefoglalását Killik László – az MGI-BPO ügyvezetője, könyvvizsgálati és adószolgáltatások szakértője – tartotta.

Közösség és kapcsolat

Öröm volt látni, hogy mind az AUDIT részleg könyvvizsgálati ügyfelei, mind a TAX részleg könyvelési és adótanácsadási ügyfelei szép számban jelen voltak, és természetesen a kapcsolattartó kollégáink is részt vettek az eseményen. Külön öröm számunkra, hogy volt olyan ügyfelünk, aki már az első konferencián, 15 évvel ezelőtt is részt vett – és most is itt volt velünk. Ez számunkra a legnagyobb visszajelzés: hosszú távon is értéket teremtünk.

A konferencia végén egy közös ebéd keretében lehetőség nyílt kötetlen beszélgetésre is – néha szakmai kérdésekről, néha arról, hogy a gyerekek merre járnak iskolába. Jó érzés, hogy egy olyan közösségben dolgozunk, ahol az ügyfeleinknek valóban fontos az a szolgáltatás, amit nyújtunk.

Köszönjük mindenkinek, aki eljött! Jövőre biztosan találkozunk újra.

Galéria – Pillanatok az eseményről

Nézd meg a konferencián készült képeket: